12 C
Roșiorii de Vede

Cotidian Național din 1993 - Ediția Online

joi, aprilie 25, 2024

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Teleorman: Contribuabilii se pot înregistra în Spațiul Privat Virtual (SPV)

Sănătate

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Teleorman informează contribuabilii cu privire la faptul că se pot înregistra în Spațiul Privat Virtual (SPV) pus la dispoziție de ANAF, pentru a comunica mai facil și eficient cu organele fiscale centrale.
Pentru înregistrarea în SPV, persoanele fizice accesează site-ul www.anaf.ro , secţiunea Înregistrare în Spaţiul Privat Virtual/Înregistrare utilizatori persoane fizice şi juridice/Persoane fizice/Înregistrare cu parolă și își completează datele în formularul web care se afişează.
La completarea formularului de înregistrare, pentru aprobarea înregistrării, poate fi aleasă una dintre următoarele variante:
a) verificare număr document/ verificare numar decizie (fără deplasare la sediul unității fiscale) – caz în care trebuie înscris numărul scrisorii primită în anul 2018 de la Ministerul Finanţelor Publice sau al altui document fiscal emis de MFP/ANAF.
b) identificare vizuală online – prin sesiune video (fără deplasare la sediul unității fiscale).După completarea formularului online de înregistrare în SPV, contribuabilii trebuie sa se programeze online, pentru desfășurarea unei sesiuni video, prin intermediul aplicației disponibile pe site-ul ANAF, selectând data și ora disponibile pentru a fi inițiată procedura de identificare vizuală. Programarea trebuie să fie efectuată în termen de 10 zile de la momentul înregistrării în Spațiul Privat Virtual.
c) aprobare la ghişeu – necesită verificarea datelor completate. La ghişeu trebuie prezentate BI/CI în original şi copie şi numărul de înregistrare primit după completarea formularului de înregistrare. Acest tip de aprobare trebuie realizat în maximum 10 zile de la data completării formularului.
Persoanele fizice care dețin deja un certificat digital calificat, înregistrat pe siteulwww.anaf.ro, se pot înregistra în Spațiul Privat Virtual cu ajutorul acestuia.
Pentru înregistrarea în SPV a persoanei juridice se accesează site-ul www.anaf.ro,secţiunea Înregistrare în Spaţiul Privat Virtual/ Înregistrare utilizatori persoane fizice şi juridice /Persoane juridice / Înregistrare utilizatori cu certificat digital.
În formularul web care se deschide, pentru înregistrarea unui utilizator cu certificat digital, se vor completa datele de identificare ale solicitantului (persoanei juridice) şi ale persoanei (titularul certificatului digital) aşa cum sunt solicitate, se încarcă documentul de confirmare şi arhiva zip cu documentele care atestă calitatea utilizatorului.
Avantajele utilizării SPV de către persoanele fizice: disponibilitate 24h/24h, 7 zile/7 zile, acces facil și gratuit; posibilitatea de a depune online urmatoarele formulare: declarația unică, formularul 230, declarația 209, formularul 168, cererile de eliberare a certificatelor de rezindență fiscală (inclusiv pe machetele altor state), chestionarele pentru stabilirea rezidenţei fiscale a persoanelor fizice la sosirea/ plecarea în/din România; posibilitatea de a face plata obligaţiilor fiscale la buget direct cu cardul bancar prin interconectarea cu ghişeul.ro;posibilitatea de a solicita diferite informații (situația obligațiilor de plată, nota obligațiilor de plată, situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori, duplicat declarație unică, duplicat recipisă, duplicat cerere de înregistrare a contractelor de locatiune etc); posibilitatea de a solicita diferite documente (adeverința de venit, certificatul de atestare fiscală, certificatul de cazier fiscal); primirea deciziilor de impunere și a altor acte administrative fiscale;posibilitatea de a vă programa online înainte de a vă deplasa la sediile unităților fiscale, pentru a fi primiți la ora dorită de dumneavoastră; posibilitatea de a transmite solicitări de asistență în domeniul fiscal prin formularul de contact inclus în SPV; acces gratuit la noutăți legislative.
Avantajele utilizării SPV de către persoanele juridice sunt: disponibilitate 24h/24h, 7 zile/7 zile, acces facil și gratuit; înregistrarea în SPV a persoanelor juridice, pe baza certificatului digital, se realizează fără prezentare la ghișeu pentru identificare fizică; accesarea electronică a extraselor de cont pentru conturile deschise la Trezorerie; solicitarea/primirea de îndată a fișei pe plătitor; posibilitatea de a solicita electronic certificatul de cazier fiscal; posibilitatea de a vă programa online înainte de a vă deplasa la sediile unităților fiscale, pentru a fi primiți la ora dorită de dumneavoastră; primirea de acte administrative fiscale; posibilitatea de a transmite solicitări de asistență în domeniul fiscal prin formularul de contact inclus în SPV; accesul la noutăți legislative.

- Reclamă -

Articole pe același subiect

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele Articole