Astăzi, 19.09.2024, au început înscrierile pentru accesarea finanțărilor disponibile prin Programul național pentru transformarea digitală a autorităților publice locale #DigiLocal.
PROCEDURA DE ÎNSCRIERE ÎN 5 PAȘI:
1. Accesați platforma de înregistrare https://digilocal.mcid.gov.ro (disponibilă din 19.09.2024 ora 11:00).
2. Completați datele necesare înregistrării în câmpurile prestabilite:
– Denumire UAT;
– Numele reprezentantului legal al instituției;
– Adresa de e-mail a instituției: se va completa exclusiv adresa de e-mail oficială a UAT-ului;
IMPORTANT!
– linkul către platforma de încărcare a documentelor va fi transmis către această adresă de e-mail;
– Telefon de contact al persoanei care gestionează procesul de înregistrare, angajat al UAT-ului;
3. Primiți pe adresa de e-mail completată mai sus un e-mail de confirmare cu linkul pentru încărcarea documentelor, care conține un număr unic de înregistrare ce vă confirmă poziția în ordinea de evaluare a proiectelor. Verificați inclusiv în secțiunile SPAM sau JUNK că ați primit mesajul. Simultan, primiți și un mesaj text (SMS) cu numărul unic de înregistrare la numărul de telefon furnizat;
4. Încărcați toate documentele solicitate la linkul din e-mailul primit.
5. Echipa MCID analizează îndeplinirea criteriilor de eligibilitate prevăzute de legislația în vigoare;
Odată cu finalizarea analizei de eligibilitate, MCID acordă finanțarea pentru proiect. Acordarea finanțării se va realiza pe principiul „primul venit, primul servit”, în ordinea cronologică a numărului de înregistrare.
Fiecare UAT din România poate obține finanțare o singură dată prin Programul #DigiLocal.
IMPORTANT!: Finanțarea nu acoperă cheltuielile pentru o eventuală consultanță!
Care sunt finanțările #DigiLocal pentru primării și consilii județene?
Finanțarea se va acorda diferențiat, în funcție de tipul Beneficiarului, respectiv:
• finanțare în cuantum de maxim 75.000 lei pentru primăriile de comune
• finanțare în cuantum de maxim 125.000 lei pentru primăriile de orașe
• finanțare în cuantum de maxim 175.000 lei pentru primăriile de municipiu și primăriile de sector din București
• finanțare în cuantum de maxim 250.000 lei pentru consiliile județene și primăria Capitalei.
În situația în care valoarea produselor și serviciilor din cererea de finanțare depășește limitele de mai sus, diferența va fi suportată de către Beneficiar, din fonduri proprii iar în cuprinsul cererii de finanțare vor fi detaliate cheltuielile eligibile care se vor acoperi din finanțarea prin Program.
ATENȚIE: Cheltuielile pentru echipamentele hardware nu trebuie să depășească 30% din valoarea totală a finanțării.