Pentru a evita neîncasarea plăţii pensiei într-o lună ca urmare a modificării modalităţii de plată a pensiei, Casa Judeţeană de Pensii Teleorman informează:
Schimbarea modalităţii de plată de la Poşta Română la Bancă
A. Se deschide cont la o Bancă Comercială care are convenţie încheiată cu Casa Naţională de Pensii Publice Bucureşti;
B. Se depune la Casa Judeţeană de Pensii Teleorman cerere tip şi Anexa 1 din Convenţie completată cu viza băncii unde este deschis contul curent;
C. Casa Judeţeană de Pensii Teleorman va vira banii în contul IBAN comunicat.
Schimbarea modalităţii de plată de la Bancă la Poşta Română
A. Se depune cererea de primire a drepturilor băneşti prin mandat poştal, cu precizarea că Formularul se găseşte pe site-ul instituţiei www.pensiiteleorman.ro în secţiunea
Formulare Utile.
B. Casa Judeţeană de Pensii Teleorman achită drepturile băneşti prin Poşta Română.
Schimbarea plăţii pensiei la o altă bancă
A. Se depune cererea de plată prin cont bancar însoţită de Anexa 1 completată cu viza noii banci.
B. Casa Judeţeană de Pensii Teleorman achită drepturile băneşti în noul cont.
Pentru primirea drepturilor de pensie în străinătate
A. Se transmit prin Poşta Română următoarele documente: Declaraţia de rezidenţă, extrasul de cont şi copia actului de rezidenţă la Casa Judeţeană de Pensii Teleorman.
*Menţiune
După primirea drepturilor de pensie prin Poşta Română sau la noua bancă contul de la
vechea bancă se poate închide;
Pentru pensiile care au fost returate Casei Judeţene de Pensii Teleorman este necesară o cerere de reordonanţare a drepturilor de pensie.