Documentele de informare cu privire la sumele plătite (taloanele mov) ale beneficiarilor care nu au fost găsiţi la domiciliu, au fost avizaţi şi nu au solicitat ridicarea lor se păstrează la sediul unităţii poştale până în ultima zi lucrătoare a lunii în curs.
Începând cu luna următoare, documentele neridicate vor fi păstrate la sediul Oficiului Judeţean de Poştă pentru 24 luni de unde pot fi solicitate de către cei interesaţi. După expirarea celor 24 de luni, documentele vor fi transmise de către Oficiul Judeţean de Poştă, către Casa Judeţeană de Pensii Teleorman.
Menţionăm că documentele (taloanele mov) care nu au fost solicitate până la data de 01.03.2021, se regăsesc la sediul Casei Judeţene de Pensii Teleorman, Ghişeul nr. 2, de unde pot fi ridicate de către titulari ( pe baza buletinului de identitate / cărţii de identitate).
Casa de Pensii Teleorman, informaţii referitoare la sumele plătite beneficiarilor (talon mov) ce nu au fost găsiţi acasă
- Reclamă -